X-Play

 

امروزه استفاده از روشهای خلاق و جذاب در معرفی محصولات بسیار مورد توجه است. از جمله این روشهای خلاق میتوان به هرمهای هوشمند اشاره کرد. هرم هولوگرافیک نیتا که با نام تجاری X-play نیز شناخته میشود، ویترینی مدرن برای ارائه و معرفی کالای نفیس شما میباشد. ساز و کار این سامانه بدین گونه است که تصویری سه بعدی و هولوگرافیک را در داخل هرم ایجاد کرده و میتواند با تلفیق این تصویر و محیط اطراف بر جذابیت نمایشی کالای مورد نظر بیافزاید. هرمهای هواوگرافیک در مجتمعهای تجاری، لابی شرکتها، غرفههای نمایشگاهی، نمایشگاههای دائمی یا در سالن جلسات کاربرد بسیاری داشته و با توجه به جذابیت بسیار، طرفداران زیادی بین برندهای معتبری همچون اپل، آدیداس و کوکاکولا پیدا کرده است.